Samsung primește 7 premii la Cannes Lions International Festival of Creativity 2017

1550

Samsung Electronics Co. a anunțat printr-un comunicat oficial că a primit șapte premii la Festivalul Internațional de Creativitate de la Cannes.

Gigantul tehnic sud-coreean a declarat că a câștigat trei premii de aur, două de argint și două de bronz la acest festival cu reclama sa „visul unui struț„.

Sub tema „Fă ce nu poți”, videoclipul arată un struț care se luptă pentru a zbura după ce a purtat din greșală un dispozitiv de realitate virtuală.

Acest videoclip a fost prezentat de Samsung la evenimentul lansării telefoanelor Galaxy S8, pe 29 martie.

Prin această reclamă comercială pentru Gear VR, Samsung spune de fapt că, nimic nu este imposibil atunci când te străduiești.

Samsung Gear VR funcționează cu telefoanele din gama Galaxy: Galaxy Note 5, Galaxy S6, Galaxy S6 Edge, Galaxy S6 Edge Plus, Galaxy S7 si Galaxy S7 Edge, cu Samsung Galaxy S8 și S8+.Tot ce trebuie să faci este să pui telefonul în partea frontala a ochelarilor și te poți bucura de cele mai spectaculoase momente.

Festivalul Internațional de Creativitate de la Cannes se întinde pe o perioadă de opt zile (17 – 23 iunie) când au loc întâlniri și ateliere de lucru, precum și ceremonia de premiere a Lions Awards, unde cele mai importante creații din industria de publicitate, marketing, film, modă și tehnologie sunt recunoscute și premiate pentru creațiile lor avangardiste. A debutat în 1954, anul acesta a avut loc ediția nr.64.

Pentru cei care au nevoie de o reîmprospătare, Samsung Galaxy S8 este livrat cu un display Infinity de 5,8 inch, un procesor Exynos 8895 / Snapdragon 835, 4GB de memorie RAM, o cameră de 12MP spate și una de 8MP frontală și o baterie Li-Ion de 3.000mAh.

Datorită cantității mari de informații care au fost făcute în prealabil și în timpul evenimentului de lansare a celor două telefoane, clipul cu struțul a trecut oarecum neobservat.

Atât de bine a fost realizat și a avut un asemenea impact încât a fost încununat cu premii impresionante la Festivalul Internațional de Creație de la Cannes, cel mai mare eveniment de acest fel din industria de publicitate.

Samsung a reușit hat-trickul de aur la categoria pentru cea mai bună direcție, animație și efecte vizuale.

Dacă nu l-ați văzut încă, apăsați butonul de redare de pe videoclipul de mai jos!

Clipul arată dorința umană de bază de a depăși ceea ce este normal, de a-și depăși limitele, și de a demonstra angajamentul companiei de a oferi produse și servicii care să permită oamenilor să spargă granițele și să facă lucruri incredibile și imposibile.

Marca Galaxy continuă să evolueze de la o direcție axată pe produs și tehnologie, la una axată pe asigurarea beneficiilor umane pentru oamenii obișnuiți.

VIASamMobile
SURSĂSamsung News