24 cele mai întâlnite probleme la Galaxy S6 (și cum să le rezolvi)

16192

E ușor să te îndrăgostești de Samsung Galaxy S6. Design redefinit, putere, și funcții impresionante. Dar chiar și acest telefon extraordinar are defectele sale. Am pregătit o listă completă cu soluții pentru cele mai supărătoare dintre probleme sale.

*Atenție: Acest articol oferă soluții pentru 24 din cele mai întâlnite probleme la Samsung Galaxy S6 și este alcătuit din peste 3900 de cuvinte. Citirea cap coadă a acestui articol ar lua peste 30 de minute. Pentru a simplifica procesul am construit cuprinsul de mai jos:

 

  1. Repornirea aplicațiilor

S-a discutat suficient despre faptul că Galaxy S6 ar avea probleme de management al memoriei. Mulți utilizatori  au fost iritați de aplicații care au s-au oprit sau au rămas într-o stare de refreshing chiar dacă dispozitivul părea să mai aiba RAM disponibil. Galaxy S6 are 3 GB de RAM, iar verificarea disponibilului se poate face deschizând Smart Manager și apoi RAM. Ce cauzează această problemă nu se știe încă, însă poți încerca câteva metode:

Recomandări:

  • Este o idee bună pentru performanța generală și viața bateriei să dezactivăm sau să dezinstalăm aplicațiile pe care nu le utilizăm regulat;
  • Facebook și Facebook Messenger sunt mari consumatori de memorie. Dacă poți trăi fără ele, probabil vei observa o difierență semnificativă;
  • Utilizează alt launcher. TouchWiz este mai bun decât era o dată însă este în continuare un mare consmuator. Încearcă Google Now Launcher sau Nova Launcher.

Soluții posibile:

  • Această problemă este posibil să fie cauzată de un bug al software-ului. Samsung lansează update-uri pentru a rezolva astfel de probleme, așă că mai aruncă un ochi la Settings -> About device -> Software update -> Update now.

 

  1. Viața bateriei este scăzută

Bateria de 2.550 mAh nu este cea mai mare baterie din câte există și mulți utilizatori au probleme cu performanța bateriei. Telefonul se încărcă rapid, dar se și descarcă rapid și o parte din utilizatori nu reușesc să finalizeze ziua fără încărcare.

Recomandări:

  • Începe prin a dezactiva funcții pe care nu le folosești și setează luminozitatea ecranul atât de scăzută cât să poți citi.
  • Sincronizare de fundal este o mare consumatoare de baterie. Ai nevoie de ea? Verifică în Settings -> Accounts și închide tot ce nu este necesar.
  • Unii utilizatori au raportat îmbunătățiri după dezactivarea apelurilor VoLTE sau Wi-Fi. Depinde de compania de telefonie mobilă dacă sunt disponibile aceste servicii.
  • Mergi la Settings -> Wi-Fi -> More și dezactivează Smart Network Switch.
  • Mergi la Settings -> Wi-Fi -> More -> Advanced și dezactivează Always Allow Scanning.
  • Unii utilizatori raportează că prin conectarea la un router Wi-Fi de 2.4 GHz în locul unuia de 5 GHz se reduce consumul de baterie. Se va reduce de asemenea și viteza conexiunii.
  • Mergi la Settings -> Battery și vei găsi Power Saving Mode ce poate să-ți îmbunătățească viața bateriei. Prețul este reducerea luminozității, a vibrațiilor și performanței. Modul Ultra Power Saving Mode este potrivit doar pentru cazuri de urgență, limitând sever funcțiile telefonului.
  • Consideră cumpărarea unei baterii externe.

Soluții posibile:

  • Mergi la Settings -> Battery și verifică Battery Usage. Poți identifica aplicațiiile ce consumă mult și să le înlocuiești sau poți reduce consumul lor prin dezactivarea notificărilor.
  • Mergi la Settings -> Application manager -> All. Dezistalează sau dezactivează orice aplicație pe care nu o folosești.
  • Poți încerca să ștergi cache-ul – uneori ajută. Închide S6-le tău, apasă simultan Power, Volume Up și Home. Vei accesa meniul Utilizând butoanele de volum navighează la Wipe Cache Partition și apasă Power pentru a selecta. După ce finalizează selectează Reboot System Now.
  • Aplică recomandările noastre din articolul: Cum sa prelungesti viata bateriei la Samsung Galaxy S6 si S6 Edge.

 

  1. Wi-Fi încet, fără conectare sau deconectare repetată

Mulți utilizatori întâmpină probleme cu Wi-Fi-ul la cumpărarea unui telefon iar Galaxy S6 nu este o excepție. Există multe cauze posibile pentru o problemă a Wi-Fi-ului.

Soluții posibile:

  • Închide atât telefonul cât și router-ul. De obicei funcționează însă nu este o soluție permanentă.
  • Mergi la Settings -> Wi-Fi, apasă lung pe conexiunea ta și apoi Forget network, apoi conectează-te din nou.
  • Dacă te conectezi la o conexiune de 5 GHz și există o opțiune de 2,4 GHz, încearcă să o folosești pe aceasta.
  • Utilizează o aplicație precum Wifi Analyzer pentru a verifica gradul de aglomerare a canalelor tale.
  • Verifică dacă filtrul MAC de la router-ul tău este închis sau adaugă adresa MAC a S6-ului tău. O vei găsi la Settings -> Wi-Fi -> More -> Advanced.
  • Setează Keep Wi-Fi on during sleep pe Always. O vei găsi la Settings -> Wi-Fi -> More -> Advanced.
  • Router-ul tău trebuie să fie la zi cu firmware-ul.

 

  1. GPS fără precizie

Câțiva utilizatări s-au plâns de lipsa acurateții GPS-ului. Începe prin setarea High Accuracy în Settings -> Location.

Soluții posibile:

  • Dacă ai activat Power Savind Mode din Settings ->Battery, închide-l. Repornește telefonul.
  • Selectează orice aplicație care folosește GPS-ul din Settings -> Application Manager și apasă Clear Cache.
  • Pentru a determina dacă există întradevăr o eroare, instalează GPS Test. Ideal ar fi să compari rezultatele cu un alt telefon. Dacă nu recepționează aceiași sateliți s-ar putea să fie o problemă de hardware caz în care recomandăm să contactezi compania de telefonie mobilă sau firma de unde l-ai cumpărat.
  • Poți încerca o revenire la setările din fabrică. Mergi la Settings -> Backup & Reset -> Reset Device -> Erase Everything. Citește și aplică pașii din articolul: Revenirea la setările din fabrică pentru Galaxy S6 și Galaxy S6 Edge.

 

  1. Telefonul nu pornește

Unii utilizatori s-au speriat deoarece telefonul lor Galaxy S6 nu a mai pornit. Nu te speria și tu. Probabil nu e o problemă nerezolvabilă.

Soluții posibile:

  • Ține apăsat butonul Power pentru cel puțin 10 secunde și ar trebui ca S6 să pornească.
  • Încearcă să-l conecteazi la încărcătorul original și ține-l la încărcat pentru cel puțin jumătate de oră. Ține apăsat butonul Power pentru cel puțin 10 secunde.
  • Încearcă să accesezi meniul Recovery prin apăsarea simultană a butoanelor Power, Volume up și Home. Selectează apoi Reboot system now.
  • Dacă după toate acestea telefonul nu pornește contactează firma de unde l-ai cumpărat.

 

  1. Flash-ul stă în permanență pornit

Câțiva utilizatori au raportat situația în care flash-ul LED rămâne în permanență pornit. Nu are o luminozitate maximă, însă într-o cameră întunecată se vede cu ușurință. Acestă problemă duce la consmuarea mai rapidă a bateriei.

Soluție:

  • Samsung este conștientă de problema asta și a găsit o soluție ce ajunge la utilizatori printr-un update. Verifică în Settings -> About Device -> Software Updates. Nu există o altă rezolvare pentru această problemă.

 

  1. Scanner-ul de amprente nu funcționează

Au fost raportate multe probleme legate de scanner-ul de amprente a lui Galaxy S6. Mai mulți utilizatori afirmă că scanner-ul nu le mai recunoaște amprenta, deși funcționa bine până atunci.

Recomandări:

  • După mai multe eșecuri de recunoaștere, vei primi opțiunea de a accesa telefonul prin contul Google. Aparent, această metodă nu va funcționa dacă este activată funcția 2-step Verification. Este necesar să accesezi contul tău Google de pe un alt dispozitiv pentru a dezactiva această funcție. Pentru asta mergi la My Account -> Sign-in & Security. După dezactivare vei putea accesa contul tău de dispozitivul tău.
  • După logare, mergi pe site-ul Find My Mobile și folosește funcție Unlock My Screen.
  • Poți întotdeauna să faci o revenire la setările din fabrică însă vei șterge complet datele tale, deci folosește această metodă ca ultimă variantă.

Soluții posibile:

  • Înainte de a încerca variantele de mai sus, merită să încerci să apeși > 10 secunde butonul Power pentru a reporni telefonul. Încearcă deblocarea prin amprentă din nou.
  • Curăță scanner-ul cu un material curat.
  • Încearcă să apeși ferm, dacă nu funcționează, reîncearcă apăsând ușor.
  • Dacă amprenta a fost setată fără un case de protecție și apoi la montarea acestuia nu mai funcționează, încearcă deblocarea după îndepărtarea acestuia.
  • Dacă reușești să obți accesul, mergi la Settings -> Lock Screen and Security -> Fingerprints, șterge amprentele problematice și adaugă altele noi. Mișcă degetul pentru a acoperi unghiuri diferite și utilizează toate cele 4 slot-uri pentru a crește șansele de recunoștere a amprentei.

 

  1. Sensibilitatea ecranului

Destule rapoarte au fost primite sugerând probleme cu sensibilitatea ecranului. Mai mulți utilizatori afirmă că ecranul nu percepe întotdeauna atingerile sau că au descoperit anumite zone ale ecranului în care atingerea este percepută mai greu. Acest lucru se poate testa, tastând pe dialer *#0*#.

Soluții posibile:

  • Repornește telefonul.
  • Dacă utilizezi un case sau folie de protecție, încearcă să le îndepărtezi.
  • Poți să verifici dacă o anumită aplicație este problema repornind telefonul în safe mode. Închide telefonul. Apasă lung butonul Power. Imediat ce ecranul se aprinde, lasă butonul Power și apasă lung butonul Volume down. Va apare safe mode în colțul din stânga jos. Dacă problema dispare în safe mode, probabil o aplicație este cauza. Repornește telefonul. Fie dezinstalezi aplicațiile pe rând până la identificare ei, fie faci o revenire la setările din fabrică.
  • Dacă nici una dintre metode nu funcționează, contactează firma de unde l-ai cumpărat.

 

  1. Pop-up persistent

Au existat câteva nemulțumiri legate de un pop-up persistent vizând termenii și condițiile pentru diferite funcții (enhanced features, profile sharing și simple sharing). La refuzarea acestor termen, pop-up-ul va apare din nou.

Soluții posibile:

  • Dacă selectezi Agree, pop-up-ul va dispare, însă, ai acceptat termenii. Poți însă dezactiva funcțiile prin aplicația Contacts, selectând profilul tău, numele tău și dezactivarea Profile Sharing și Simple Sharing.
  • Poți încerca să eviți acceptarea termenilor, selectând Decline și apoi, din Contacts, mergi la My Profile -> Profile Sharing -> Registered Information, selectează More și apoi Deregister Phone Number.
  • Există și varianta drastică Factory Reset. Mergi la Settings -> Backup & Reset -> Reset Device -> Erase Everything.

 

  1. Eroarea „Unfortunately, Contacts has stopped”.

De obicei această eroare apare printr-un pop-ul atunci când utilizatorul încearcă să efectueze un apel, însă poate să apară și cu alte ocazii. Aceasta este o eroare întâlnită și la alte telefoane, nu doar la Galaxy S6. Este ușor de rezolvat.

Soluții posibile:

  • Mergi la Settings -> Application Manager -> All -> Contacts. Selectează Clear Cache și Clear Data.
  • Dacă problema persistă, mergi la Settings -> Application Manager -> All -> Dialer. Selectează Clear Cache și Clear Data. Repornește telefonul.
  • Acest mesaj poate fi provocat și de o altă aplicație care încearcă să acceseze contactele tale. De exemplu, multe persoane care au această problemă au asociată aplicația Google+, iar prin dezinstalarea, dezactivarea sau update-ul lor, eroarea a dispărut. Pentru a afla dacă o aplicație e cauza, repornește telefonul în safe mode și verifică dacă eroarea persistă.

 

  1. Volum scăzut în timpul apelurilor

O parte dintre posesorii de S6 s-au plâns de un volum prea scăzut în timpul apelurilor. Problema este fie la microfon si interlocutorul nu aude nimic, fie la difuzor, interlocutorul ne fiind auzit.

Recomandări:

  • Folosește căști Bluetooth. Astfel poți testa dacă problema este la nivel hardware. Dacă sunetul este bun prin căști, probabil problema este la difuzor sau la microfon.
  • Pune apelul pe difuzor prin selectarea icoane Speaker din colțul stâng jos.

Soluții posibile:

  • Verifică dacă nu a rămas plastic ce acoperă microfonul sau difuzorul sau ceva mizerie. Folosește o perie moale sau aer comprimat pentru curațare. Verifică dacă problema nu este cauzată de un case.
  • Soluția logică este creșterea volumului prin apăsarea butonului Volume Up. :)
  • Există de asemenea opțiunea Extra Volume în timpul apelurilor.
  • Dacă problema persistă contactează firma de unde ai cumpărat telefonul.

 

  1. Eroarea „Unfortunately, the process com.google.process.gapps has stopped

Mesajul de eroare „Unfortunately, the process com.google.process.gapps has stopped” este unul destul de frecvent și apare la orice telefon Android.

Soluții posibile:

  • În primul rând, asigură-te ca toate aplicațiile tale, inclusiv Play Store sunt la zi cu update-urile. Deschide Play Store, apasă meniul din stânga și apoi My Apps și fă update-urile.
  • Mergi la Settings -> Storage și apoi selectează Cached Data și șterge-le.
  • Dacă nici asta nu funcționează. Închide S6-le tău, apasă simultan Power, Volume Up și Home. Vei accesa meniul Utilizând butoanele de volum navighează la Wipe Cache Partition și apasă Power pentru a selecta. După ce finalizează selectează Reboot System Now.
  • Dacă nici așa nu reușești să rezolvi problema, încearcă revenirea la setările din fabrică. Mergi la Settings -> Backup & Reset -> Reset Device -> Erase Everything.

 

  1. Absența toggle-ului (comutatorului) pentru date mobile

Câțiva utilizatori de S6 au constatat un bug ciudat, absența toggle-urilor (comutatoarelor) pentru anumite funcții. Pentru majoritatea era vorba despre cel pentru date mobile (Mobile data). Din fericire, Samsung a oferit repede soluția.

Soluție:

  • Deschide Galaxy Apps și caută aplicația QuickPanel Restore. Instaleaz-o, deschide aplicația și selectează butonul Restore. Toate toggle-urile care lipsesc vor apare din nou.

 

  1. Email-ul nu funcționează corespunzător

Se pare că există mai multe probleme legate de email la Galaxy S6. Unii raportează că push email-ul nu funcționează cum trebuie, alții că sincronizarea manuală nu funcționează sau probleme cu șteregerea mail-urilor. În cazuri extreme, email-urile par să nu se primească deloc.

Recomandări:

  • Unii utilizatori dau vina pe aplicația de mail. Poți încerca să folosești o aplicație alternativă: Gmail, Outlook și Nine, merită încercate, în funcție de nevoile tale.

Soluții posibile:

  • Primul lucru ce trebuie încercat este ștergerea contului de email din telefon. Repornește telefonului și reintrodu contul de la început. Frecvent aceasta rezolvă problema.
  • Încearcă să dai wipe cache partition din modul Recovery. Închide S6-le tău, apasă simultan Power, Volume Up și Home. Vei accesa meniul Utilizând butoanele de volum navighează la Wipe Cache Partition și apasă Power pentru a selecta. După ce finalizează selectează Reboot System Now.
  • Ultima soluție, revenirea la setările din fabrică. Mergi la Settings -> Backup & Reset -> Reset Device -> Erase Everything.
  • Dacă este vorba despre un mail de la locul de muncă, încearcă să vorbești cu serviciul IT.

 

  1. Performanță scăzută

Nimic nu este mai rău decât un telefon ce se mișcă greoi, iar Galaxy S6 nu este imun la această problemă. Dacă începi să observi că telefonul tău are nevoie de mult timp pentru a deschide aplicațiile sau pentru a trece de la un ecran la celălalt, există câteva sfaturi simple ce merită încercate.

Soluții posibile:

O revenire la setările din fabrică este probabil cea mai bună metodă de a rezolva această problemă, există însă căteva lucruri mai simple ce nu duc la ștergerea datelor pe care să le încerci inițial:

  • Primul lucru pe care trebuie să îl încerci este să repornești telefonul. Apasă butonul Power și apoi selectează Restart.
  • O repornire poate să fie doar o soluție temporară, astfel încăt dacă observi că telefonul tău devine greoi din nou după câteva zile, încearcă să dai un wipe cache partition din modul Recovery. Închide telefonul, apasă simultan Power, Volume Up și Home. Vei accesa meniul Utilizând butoanele de volum navighează la Wipe Cache Partition și apasă Power pentru a selecta. După ce finalizează selectează Reboot System Now. Aceasta va șterge doar fișierele temporare create de aplicații și sistemul de operare, datele personale rămân neatinse.
  • Dacă problemele persistă încearcă să dezactivezi animațiile.
    1. Mergi la Settings și verifică dacă Developer Options sunt vizibile. Dacă nu, continuă cu pasul 2, dacă se văd, mergi la pasul 5.
    2. Selectează About Phone, aflat de obicei la finalul meniului.
    3. Apasă apoi pe Build Number de 7 ori. Va apare un mesaj spunând că Developer Options sunt vizibile.
    4. Mergi înapoi la pagina Settings.
    5. Selectează Developer Options și caută Windows Animation Scale, Transition Animation Scale și Animator Animation Scale.
    6. Acestea sunt setate ca default la 1x. Poți ajusta aceste setări la 5x pentru fiecare.
  • Dacă telefonul tău continuă să se miște greoi după toate acestea, este probabil momentul pentru o revenire la setările din fabrică. Fă un back-up înainte de a începe. Mergi la Settings -> Backup and Reset -> Factory Reset.

 

  1. Probleme cu supraîncălzirea

Ți se pare că telefonul tău este cald sau chiar fierbinte la atingere? Procesorul său este probabil supraîncărcat. Acest lucru se întâmplă de obicei la rularea unui joc cu grafică intensă. Lasă telefonul să se „odihnească” câteva minute pentru a se răci. În majoritatea cazurilor, acest lucru va rezolva problema, însă este posibil să constați că problema va reveni.

Soluții posibile:

  • Primul lucru pe care trebuie să-l încerci este să repornești telefonul. Apasă butonul Power și apoi Restart.
  • Din păcate, această repornire poate rezolva problema doar temporar, cea ce înseamă că există o aplicație ce rulează în fundal ce forțează procesorul să se supraîncarce. Încearcă să dezinstalezi aplicațiile instalate recent. Dacă tot faci această, încearcă să dezinstalezi și aplicțiile pe care le folosești rar.
    1. Deschide meniul de aplicații apasând pe butonul corespunzător (cu pătrățele) de pe ecranul de start.
    2. Apasă lung pe aplicația pe care dorești să o dezinstalezi și apoi deplasează icoana sa deasupra cuvântului Uninstall ce va apare pe marginea superioară a ecranului.
  • Din păcate, nu vei putea să ștergi majoritatea aplicațiilor bloatware (pre-instalate), însă poți să le dezactivezi.
    1. Mergi la Settings apoi Applications.
    2. Selectează Application Manager, aflat la început.
    3. Mergi la tab-ul All.
    4. Selectează aplicația pe care vrei să o dezactivezi.
    5. Selectează Disable.
    6. Dacă dorești ca să o re-activezi mai târziu, mergi la tab-ul Disabled din Application Manager, selectează aplicația și apoi Enable.
  • Dacă telefonul tău se supraîncălzește în continuare, probabil este necesară o revenire la setările din fabrică. Asta va duce la ștergerea tuturor datelor date, așa că fă inițial un back-up. Mergi la Settings -> Backup and Reset -> Factory Reset.

 

  1. Ecranul nu se auto-rotează

Dacă observi că ecranul tău nu se auto-rotează, s-ar putea să fie un defect de hardware. Samsung a mai avut această problemă și în cazul lui Galaxy S6 Edge. Se pare că problema are la bază un defect al încărcării rapide ce în timpul funcționării se supraîncălzește și afectează giroscopul, ce se află aproape de portul USB. Există totuși șanse ca problema să fi una software, așa că inițial încearcă soluțiile de mai jps.

Soluții posibile:

  • Asigură-te că nu ai dezactivat accidental Auto-Rotate.
    1. Fă un swipe de la marginea superioară a ecranului pentru a deschide notificările.
    2. Caută toggle-ul Screen Rotation.
    3. Dacă toggle-ul (comutatorul) nu este colorat în galben, aceasta este dezactivat. Activează prin selectare.
  • Dacă nu toggle-ul (comutatorul) Screen Rotation este problema, încearcă să repornești telefonul.
  • Dacă după toatea acestea, ecranul nu se auto-rotează, problema este cel mai probabil una hardware. Contactează firma de unde l-ai cumpărat.

 

  1. Probleme de conectivitate Bluetooth

Problemele de conectivitate Bluetooth afectează majoritatea telefoanelor, și deseori este foarte dificilă identificarea cauzei. De cele mai multe ori este rezultatul unui update de firmware deficitar iar problema va fi rezolvată tot de către Samsung. Între timp ar trebui să încerci câteva lucruri simple.

Soluții posibile:

  • Dacă problema apare la conectarea unui dispozitiv ce a mai fost anterior conectat și a funcționat, repornirea Bluetooth-ului ar trebui să rezolve problema. Deschide panel-ul de notificări, dezactivează toggle-ul (comutatorul) Bluetooth și după 10 secunde activează-l din nou.
  • Dacă acest lucru nu rezolvă problema, încearcă să repornești telefonul.
  • Dacă problema persistă, dispozitivul trebuie reconectat cu telefonul.
    1. Mergi la Settings -> Bluetooth
    2. Găsește dispozitivul și apasă icoana din colțul drept sus.
    3. Selectează Unpair.
    4. Apoi Pair din nou.
  • Dacă problema apare la conectarea unui dispozitiv nou, repornește telefonul.
  • Dacă nu reușești să conectezi noul dispozitiv, contactează producătorul dispozitivului.

 

  1. Auto-luminozitatea se dezactivează automat

Ai constatat că trebuie să activezi constant auto-luminozitatea deoarece se dezactivează singură?

Soluții posibile:

  • Este o șansă mare să ai instalat Car Mode pe telefonul tău. Dezinstalează aplicația.
  • Dacă problema persistă, este posibil ca în spatele ei să se afle o aplicație third party ce ajustează culorile și/sau luminozitatea. Dezinstalează aplicația.

 

  1. Telefonul nu se încarcă corespunzător

Câțiva utilizatori au observat că telefonul lor nu se încărca așa cum ar trebui sau nu încarcă deloc. Există câteva soluții care ar trebui încercate înainte de a te gândi la ce e mai rău.

Recomandări:

  • Încearcă să încarci telefonul în Power Saving Mode sau Ultra Power Saving Mode. Ambele fac același lucru, însă ultimul reduce funcțiile telefonului limitându-i vibrațiile, luminozitatea și performanța foarte mult. Pentru a le activa mergi la Settings -> Battery.

Soluții posibile:

  • Verifică port-ul de încărcare al telefonului și cablu pentru eventuale defecte. Încearcă un alt încărcător.
  • Repornește telefonul.
  • Dezinstalează aplicațiile pe care nu le folosești. Prea mult aplicații instalate care rulează în fundal pot consuma bateria ta la rate similare sau chiar mai mare decât încărcarea.
  • Fă o revenire la setările din fabrică. Mergi la Settings -> Backup & Reset -> Reset Device -> Erase Everything.
  • Dacă nici una dintre soluțiile de mai sus nu rezolvă problema, contactează firma de unde l-ai cumpărat.

 

  1. Swipe-ul pentru ștergerea email-urilor nu este posibil

După update-ul la Android 6.0.1, câțiva utilizatori au raportat imposibilitatea de a da șterge email-urile printr-i mișcare de swipe.

Soluții posibile:

  • Încearcă să ștergi cache-ul aplicației. Pentru asta, mergi la Settings -> Application Manager, apoi tab-ul All și selectează aplicația pentru mail. De acolo, selectează Storage și Clear Cache și Clear Data. Nu uita că trebuie să reconfigurezi aplicația pentru a avea preferințele tale.

 

  1. Dispozitivul nu se mai sincronizează

După update-ul la Android 6.0.1, câțiva utilizatori au observat că telefonul lor nu mai auto-sincronizează datele cu aplicații precum Calendar, Contacts și Gmail. Când telefonul încearcă sincronizează, icoana de sincronizare rămâne definitiv.

Soluții posibile:

  • Ștergerea cache partition poate repara problema. Pentru asta repornește telefonul în modul Recover Închide telefonul tău, apasă simultan Power, Volume Up și Home. Vei accesa meniul Recovery. Utilizând butoanele de volum navighează la Wipe cache partition și apasă Power pentru a selecta. După ce finalizează selectează Reboot System Now.
  • Poți încerca și o revenire la setările din fabrică. Mergi la Settings -> Backup & Reset -> Reset Device -> Erase Everything.

 

  1. Ultimele update-uri Android nu se pot instala

La încercarea de a face update-ul lui S6, dispozitivul descarcă datele așa cum ar trebui și apoi solicită un restart. După repornire și începerea update-ului, totuși, aceasta se oprește iar telefonul se restartează. După repornire, utilizatorul este anunțat că update-ul nu s-a instalat.

Soluții posibile:

  • Încearcă să faci update-ul lui S6 prin Samsung Kies. Descarcă Kies 3 și conectează telefonul la un PC prin cablu USB. Interfața Kies ar trebui să apară și la secțiunea Basic Information, ar trebui să observăm opțiunea Firmware Upgrade. Selectează și urmează instrucțiunile.
  • Fă o revenire la setările din fabrică. Mergi la Settings -> Backup & Reset -> Reset Device -> Erase everything.

 

  1. Icoanele nu se modifică după aplicarea unei teme noi

După instalarea unui update mic pentru S6, icoanele vor păstra aspectul default chiar și după aplicarea unei teme.

Soluții posibile:

  • Șterge tema și descarcă din nou. Pentru a face asta, mergi la Settigns -> Themes și selectează tema. Dacă nu există opțiunea pentru a șterge tema ce este utilizată în prezent, selectează și aplica o altă tema și încearcă să o ștergi din nou.
  • Șterge cache partition din modul Recovery. Închide telefonul tău, apasă simultan Power, Volume Up și Home. Vei accesa meniul Utilizând butoanele de volum navighează la Wipe cache partition și apasă Power pentru a selecta. După ce finalizează selectează Reboot System Now.
  • Poți încerca să instalezi aplicația Unicon, pentru a schimba icoanele. Este important de menționat că pentru a utiliza această aplicație este necesar Root și Xposed Framework.
  • Fă o revenire la setările din fabrică. Mergi la Settings -> Backup & reset -> Reset device -> Erase everything.