Posibilă Soluție – „Ecran cu linie roz S7 Edge” (funcționează în majoritatea cazurilor)

În unele cazuri, soluțiile oferite mai jos, sunt doar remedieri temporare, dar merită încercat.

17271

Unii dintre utilizatorii lui Samsung Galaxy S7 Edge se plâng pe forumuri on-line și în social-media cu privire la o linie roz verticală care apare pe afișajul telefonului lor. Există deja mai multe rapoarte despre această problemă.

Cei care se plâng, afirmă că telefoanele lor nu au fost în contact cu lichide, nu au nici o deteriorare de natură fizică sau alte daune.

Samsung nu a publicat oficial că este o problemă larg răspândită, în timp ce plângerile indică faptul că totuși o problemă există.

De aceea, înainte de a vă lăsa telefonul Samsung la un service, există unele lucruri care le puteți încerca, care ar putea să vă ajute.

Acestea sunt mai mult sau mai puțin rezolvări, în unele cazuri sunt doar remedieri temporare, dar merită încercat.

  • O posibilă rezolvare pentru problemă: trebuie format *#0*# pe tastatura telefonului (un cod secret Android), pentru testarea ecranului, practic o resetare din meniul de service. Apoi faceți clic pe roșu, verde și albastru. Când faceți acest lucru ar trebui să resetați pixelii individuali din fiecare culoare. În cazul în care nu funcționează prima dată trebuie să repetați de mai multe ori.

 Codurile secrete Android, sunt rezervate îndeosebi reprezentanților de la centrele service sau producătorilor și operatorilor respectivelor receptoare.  

  • Alți utilizatori afirmă că, în cazul în care apăsați ușor pe partea de sus a ecranului, în apropiere de partea în care se află camera foto/logo-ul Samsung, este posibil să dispară linia pentru un timp.

În cazul în care soluțiile de mai sus nu funcționează, problema se poate rezolva printr-un service autorizat, atâta timp cât telefonul este încă acoperit de garanție și nu are nici o deteriorare vizibilă care să indice faptul că telefonul a fost lovit sau are urme de la alte șocuri mecanice.

Pentru că situația nu a fost recunoscută ca fiind o problemă larg răspândită, ea depinde de fiecare operator în parte, dacă acesta are de gând să-l repare în garanție sau dacă trebuie plătit extra pentru asta. Mai ales dacă aveți orice alte daune la telefon, urme de la o cădere a telefonului, chiar dacă este fără legătură cu linia roz, este posibil ca orice centru de service să vă spună că garanția este nulă.