Proprietarii de Samsung Galaxy mai mulțumiți decât cei de Apple iPhone

1798

Ești loial față de smartphone-ul tău? V-ați gândit vreodată să cumpărați un alt smartphone, dar nu știți dacă veți fi mulțumit sau nu de el? Potrivit analizei LikeFolio a sentimentului consumatorilor pe Twitter, proprietarii de telefoane Samsung Galaxy sunt mai fericiți cu telefoanele lor decât clienții Apple iPhone.

Cei mai mulți proprietari de telefoane Samsung Galaxy sunt mult mai mulțumiți de smartphone-ul lor decât cei care au cumpărat un smartphone Apple iPhone. Aceste păreri sunt scrise de proprietari pe rețelele sociale și spun ceva despre aceste două branduri de telefoane.

Cele două companii sunt pe primele două locuri în lume, Samsung pe primul loc urmată de Apple, în producția și comercializarea telefoanelor smartphone.

Potrivit datelor LikeFolio, preluate de Phoneandroid, cumpărătorii care preferă Apple iPhone ar fi mult mai dezamăgiți de produsul lor decât cei care optează pentru un smartphone Samsung Galaxy.

Cu cât cresc datele despre aceste două firme producătoare de telefoane mobile, procentajul de tweet-uri negative despre Apple iPhone este, în general, mai mare decât pentru Samsung Galaxy. Brandul Samsung Galaxy a avut, totuși, de suferit în urma problemelor cu bateria avute cu Galaxy Note 7, dar nu într-un mod semnificativ care să influențeze aceste date.

LikeFolio este o companie și un serviciu online, fondată de frații Andy și Landon Swan ce utilizează cercetarea datelor de pe rețelele sociale pentru a descoperi tendințele consumatorilor de pe piață. LikeFolio este, disponibilă ca aplicație gratuită în magazinele Android, iOS și Google App.

Rețineți că în perioada ianuarie 2016 – decembrie 2017, cota de tweet-uri pozitive este mult mai ridicată la nivel global pentru smartphone-urile Samsung Galaxy decât pentru Apple iPhone. Există chiar și o diferență semnificativă între ianuarie 2016 și septembrie 2016, cu o diferență de cele mai multe ori mai mare de 30 de puncte.

Dar, deși părerile pozitive despre dispozitivele iPhone stagnează sau chiar se majorează ușor în ultimul timp, Samsung a pierdut recent din credibilitate față de consumatori. Este, probabil și din cauza lansării lui Apple iPhone X care a fost bine primit și îi permite lui Apple să recupereze din părerile negative avute pe parcursul ultimului an. Mai ales aceste păreri pozitive pentru Apple au fost exprimate în lunile noiembrie și decembrie 2017.

În timp ce noul iPhone X are un afișaj frumos, capabilități remarcabile și o recunoaștere facială nouă, Apple mai are încă ceva de făcut, o durată de viață a bateriei și prețul. Studiile de piață constată că Apple iPhone X nu este cel mai bun smartphone ce poate fi cumpărat în ciuda faptului că este cel mai bun iPhone de la Apple.

Samsung a fost pe primele trei locuri în clasamentul Consumer Reports, cu Galaxy S8, S8+ și Samsung Galaxy S7. Prețurile mari ar putea fi un motiv pentru care clienții iPhone sunt mai nemulțumiți decât proprietarii de Samsung Galaxy.

Regresul pentru Samsung, a fost fiasco-ul cu Galaxy Note 7, a cărui producție a trebuit să fie anulată după episodul bateriilor. Consecința: o pierdere financiară pe termen scurt, dar și o pierdere a încrederii consumatorilor. O deteriorare a imaginii mărcii Samsung care nu a fost de durată, gigantul high-tec sud-coreean reușind să revină puternic pe piață cu Galaxy Note 8.