Samsung va oferi noi servicii de service pentru telefoanele Galaxy din SUA

1568

Samsung Electronics își va extinde masiv centrele sale de reparații din Statele Unite, gigantul high-tech va oferi servicii personale pentru smartphone-urile Galaxy comercializate pe piața americană, a anunțat compania. Producătorul de telefoane din Coreea de Sud a confirmat că va lansa un serviciu de asistență autorizat în colaborare cu uBreakiFix, o foarte cunoscută firmă de reparații a produselor electronice.

Se pare că mai mult de 300 de locații uBreakiFix din întreaga țară își vor deschide porțile începând cu 15 martie tuturor clienților Samsung care dețin dispozitive Galaxy. Potrivit Samsung, toți proprietarii Galaxy vor primi asistență autorizată de la uBreakFix în maxim două ore.

Deoarece locațiile de service uBreakiFix autorizate de Samsung Care se află în toate zonele importante din SUA, producătorul de telefoane mobile speră ca aceste servicii să ajungă la majoritatea populației americane care deține un dispozitiv Samsung. De asemenea, până la începutul anului 2019, Samsung și uBreakiFix intenționează să deschidă încă aproximativ 200 de locații de service uBreakiFix autorizate de Samsung Care pentru a extinde acoperirea, pentru dispozitivele Samsung, la un număr cât mai mare de clienți.

În prezent, aceste locații de service, autorizate de Samsung Care, vor oferi înlocuirea ecranului și a părții din spate a smartphone-ului, înlocuirea bateriilor, repararea porturilor și a camerelor, precum și servicii de asistență în timpul garanției și în afara garanției pentru următoarele telefoane Samsung:

  • Samsung Galaxy S9 și Galaxy S9+
  • Samsung Galaxy S8 și Galaxy S8+
  • Samsung Galaxy S7 și Samsung Galaxy S7 Edge
  • Samsung Galaxy S6 și Galaxy S6+
  • Samsung Galaxy Note 8 și Galaxy Note 5

Galaxy Note 5 este un smartphone lansat la 13 august 2015, este succesorul lui Galaxy Note 4 ca parte a seriei Galaxy Note. Un studiu realizat de AnTuTu a relevat faptul că acest smartphone era unul dintre cele mai populare dispozitive Android în prima jumătate a anului 2016.

Merită menționat faptul că posesorii acestor telefoane Samsung își pot programa o întâlnire online la una dintre locațiile de service uBreakiFix autorizate, cu un specialist în telefoanele Samsung, sau pot să contacteze un astfel de centru fără nici o programare. Pot, de asemenea, să lase dispozitivul la unul dintre aceste locații pentru o reparație sau alt tip de intervenție.

Acest lucru marchează o schimbare fundamentală în ofertele noastre de a veni în sprijinul utilizatorilor de dispozitive Samsung și subliniază angajamentul nostru de a oferi clienților Samsung asistență oriunde, ori de câte ori clienții noștri au nevoie de ea„, a declarat Michael Lawder, vicepreședinte la Samsung Electronics America.

Clienții au și opțiunea de a face un abonament pentru serviciul Premium Care al Samsung, care oferă suport individual și virtual pentru suma de 11,99 USD pe lună.

Un lucru excelent pentru proprietarii de smartphone-uri Samsung din cea mai mare piață de desfacere a telefoanelor din lume. Așteptăm o astfel de asistență și în România.

VIAPhoneArena
SURSĂCnet