Samsung a vândut mai multe telefoane decât Apple în Q1 2018 în SUA

1387

Samsung a vândut mai multe smartphone-uri decât Apple în SUA, în primul trimestru al anului 2018. Pe un eșantion reprezentativ de 500 de smartphone-uri americane activate în această perioadă, există mai multe modele care poartă amprenta Samsung decât iPhone. Studiul mai afirmă, de asemenea, că utilizatorii de iPhone au o loialitate aproape perfectă față de Apple.

Potrivit celui mai recent studiu de piață al Consumer Intelligence Research Partners, Samsung a vândut mai multe smartphone-uri în primul trimestru al anului 2018 pe piața americană decât concurentul său direct, Apple. 39% dintre telefoanele activate în SUA în această perioadă sunt Samsung. Tot în această perioadă telefoanele Apple au un procent de 31% din dispozitivele mobile activate. Pe locul 3 al acestui clasament se găsește LG Electronics cu doar 14%. Cu o cotă de piață atât de mică pentru LG, Samsung nu îl mai consideră un producător competitiv.

Pentru analiștii Consumer Intelligence Research Partners, o firmă americană de cercetare în domeniul inteligenței consumatorilor, Samsung datorează acest succes, pe trimestrul unu 2018 ultimului său model, Galaxy S9. Smartphone-ul a fost lansat de Samsung la sfârșitul lunii februarie la MWC 2018 Barcelona. Așa cum se menționează în comentariile analiștilor firmei sus menționate, Samsung se concentrează mai mult pe această perioadă a anului decât Apple. Cu oferte noi lansate în această perioadă a anului, Samsung urmărește să atragă noi cumpărători. La rândul său, Apple Inc. se concentrează mai mult pe perioada de sfârșit a anului.

Prima siglă Apple, proiectată de Ron Wayne, îl arată pe Sir Isaac Newton așezat sub un măr. Aproape imediat a fost înlocuită de „Apple curcubeu” al lui Rob Janoff, silueta colorată de curcubeu a unui măr cu o mușcătura scoasă din el. Sigla a fost concepută cu o mușcătură, astfel încât mărul să nu fie confundat cu o cireașă.

Da, Samsung a depășit Apple în primul trimestru al anului 2018 în SUA! Posibil ca Apple să fie mulțumit de locul doi ocupat acum pe piața smartphone-urilor dar, firma lui Tim Cook nu rămâne mai puțin profitabilă decât rivalul ei sud-coreean. Datorită creșterii generale a prețului iPhone-ului, numai telefoanele Apple au generat 51% din venitul de pe piață (61,5 miliarde dolari) al firmei Apple. La rândul său, iPhone X, un telefon foarte scump, reprezintă 35% din profitul companiei Apple pe piața smartphone-urilor în ultimul trimestru al anului 2017.

Studiul de cercetare efectuat de Consumer Intelligence Research Partners relevă, de asemenea, că fanii Apple sunt cei mai loiali de pe piață: 90% dintre utilizatorii de iPhone nu doresc să renunțe la brand, potrivit cifrelor din martie 2018. La Samsung, această rată nu a depășit niciodată 75% în ultimele luni. La LG, rata de loialitate rămâne sub 50%.

SURSĂPhonAndroid