Samsung a demonstrat eficienţa unei strategii susţinute atât în plan digital cât şi în plan social, care a făcut ca în 2013 numărul fanilor să ajungă de la 8 milioane la 25 de milioane, devenind astfel cea mai iubită marcă pe Facebook din Europa.

Concentrându-se asupra lansărilor de produse, cele 44 de pagini ale companiei Samsung disponibile pentru 28 de ţări şi traduse în 25 de limbi străine au permis un acces global şi crearea unor campanii localizate.

Nu trebuie să uităm că gigantul high-tech produce în afară de extraordinarele telefoane mobile și electrocasnice cum ar fi: frigidere, televizoare, aspiratoare dar și o varietate mare de late produse electronice. Samsung este de asemenea sponsor în foarte multe competiții de anvergură internațională, numele său fiind asimilat cu puternice echipe din mai multe domenii sportive.

Iată câteva dintre cifrele pe care Samsung Europa le-a obţinut folosind Facebook ca modalitate de a menține relația cu clienții: „ În fiecare săptămâna ni s-au alăturat aproximativ 300.000 de fani noi” spune Suzy Lloyd, Directorul de Social Media Marketing din Europa. „ Succesul a fost garantat prin folosirea unei metode analitice de analizare a clientului, prin dezvoltarea unor strategii de campanie localizată şi prin fidelizarea clienţilor oferind un conţinut de calitate care a încurajat comunicarea dintre noi şi fani.